GE Healthcare
Close

Sorry, your search for: did not find any results

Search Suggestions: Make sure your keyword(s) are spelled correctly Try another keyword(s) Try more general keyword(s)

Service og support - for bedre ytelse

Det er viktig for pasientene at utstyret er klart når det skal tas i bruk. Det er derfor behov for vedlikehold av utstyret ved hjelp av proaktivt vedlikehold, overvåking, sporing av systemer, ekstern støtte eller et fleksibelt service-konsept hvor løsningen kan tilpasses dine behov.

One Services består av fem løsninger: One Self, One Shared, One Focus, One Trust og One Power. De har forskjellige fokusområder såsom rask tilgang til service på stedet, fjernsupport eller teknisk opplæring.

Les mer om serviceløsninger nedenfor.

Service Senter

Dersom du ønsker å rapportere feil på utstyr eller bestille reservedeler og service, er du velkommen til å kontakte oss via servicesenteret med norsk support:

Tlf 800 62 043 eller nordicSC@ge.com

Samtykke vedrørende informasjonskapsler